نوشته شده توسط : mopalmo

۵ ویژگی مهم شرکت لورا luraco

5 قدم اولیه و بسیار مهم برای تجارت بهتر

تجارت بهتر یعنی موفقیت و رسیدن به اهداف کاری ، راهی که برای آن باید از تجارب مدیران و موفق های دنیای بیزینس استفاده کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از نمناک، برای پیشرفت در تجارت به پول بیشتر نیاز نیست بلکه باید ایده های خوبی داشته باشید ،نگران سرمایه گذاری های جدید نباشید بیشتر روی چیزهایی که مد نظر دارید تمرکز کنید اگر میخواهید تجارتتان پیشرفت کند. تنها ایده کافی نیست بلکه ایده راه را هموارتر می کند این واقعیت نباید شما را بترساند در واقع باعث می شود واقع بینانه تر به تجارت نگاه کنید.

5 کاری که lura باید برای بهتر شدن تجارت و بیزینس انجام دهید

تحقیق در مورد تجارت بسیار ضروری است چون بارشد تجارتهای اینترنتی رقابت در این عرصه بسیار دشوار شده است .درتجارت های کوچک و بزرگ افراد دنبال رقیب هایی هستند که قدرت گفت و گوی بالاتری دارند وسایل را با قیمت ارزان تر می فروشند ،تحقیقات به شما نشان می دهند که در حال و آینده کجا خواهید بود.

تحقیق ایده و کارهای درست را نشان میدهد وبه شما یاد میدهد که چگونه کار کنید و چه نکته مثبتی از کار بگیرید مهم نیست در تجارت نیاز به کمک دارید یا نه تحقیق در این مورد باعث ارتقا در این عرصه می شود و همین طور باعث درس گرفتن از پیروزی ها و اشتباهات می شود.

اشتباهات را در مسیر کاری مدام اصلاح کنید 

در طول مسیر آزادی در محل کار خلاقیت را پرورش می دهد برای داشتن نظر بهتر باید یاد بگیرید خطر کنید بنابر این خلاقیت خود را بالا ببرید و سعی کنید کارهای جدیدی انجام دهید و اشتباه کنید این تنها کار یادگیری در طول مسیر است بهترین نظرات تجارت وقتی خلاقیت ریست کردن و اشتباه کردن با هم ترکیب شود ایجاد می شود.

ایده های قبلی را توسعه دهید

جول مدیر رسانه عمومی مجموعه ای را بر اساس ایده های دیگران بنا کرده است وایده های خوب را از بین همین نظرات بیرون آورده اگر ایده ای به ذهنتان رسید حتما آنرا ثبت کنید. کاری که باید انجام دهید دوایده را که تقریباً یک شباهت دارد انتخاب کرده و چگونگی ارتباط و تفاوت آنها را بسنجید مثلاً دو ایده را کنار هم بگذارید نقاط تفاوت را مرتبط کنید و یک ایده واحد بسازید.

هرکسی برای پیشرفت پیشنهادی دارد 

اینکه هر کسی چیزی برای پیشنهاد کردن دارد سعی کنید در تجارت از تجارب گروه های دیگر luraco.com استفاده کنید چون برخی گروه ها مهارت یا پول برای به اشتراک گذاشتن دارند هرشخصی چیزی برای ارائه دادن دارد فقط به دنبال موقعیتی برای بروز دادن آن هستند برای اینکه نظرات بهتری داشته باشید موارد را همه جانبه بسنجیدبهترین راه برای انجام این کار گفتگو با تیم مقابل است شما نیازمند افرادی پیرامون خود هستید که صادق باشد نه فقط تاییدتان کند دو گروه با عقاید مختلف تشکیل دهید و از نظرات آنها برای پیشرفت بازخورد استفاده کنید

شناخت مشتری راز مهم افراد موفق در تجارت

یکی دیگر از راه های پیشرفت در تجارت شناخت مشتری و سلیقه آن است اگر هوشیار و آگاه باشید در واقع 50 درصد راه را با موفقیت طی کرده اید چون سرمایه گذاری در جایی که تقاضا باشد با سرعت بیشتری پیشرفت می کنداز خودتان بپرسید چه کسی مشتری مان است مشتریمان چه چیزی نیاز دارد شرکت چه کاری برای کمک به مشتری انجام می دهد با انجام این مراحل متوجه تغییر و پیشرفت درروند تجارتتان خواهید شد.

منبع : http://luraco.parsiblog.com/



:: برچسب‌ها: شرکت لورا , شرکت لوراکو , لوراکو , luraco , لورا , شرکت تجاری , شرکت تجاری لورا , لورا تجاری , لورا کمپانی ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mopalmo

تعمیرات جاروبرقی در اهواز 

جاروبرقی ها بسته به کیفیت ، دفعات استفاده و نگهداری عمومی ، معمولاً 8 تا 12 سال عمر میکنند. با حفظ و تعمیر جاروبرقی خود در صورت نیاز می توانید عمر سرویس دهی آن را افزایش دهید.

جاروبرقی وسیله‌ای است که به وسیلهٔ مکش، کثافات و گرد و غبار را جمع‌آوری می‌کند. بعضی از جاروبرقی‌ها نیز به وسیله آب کار می‌کنند. اولین جاروبرقی توسط شخصی به نام آیوز مک‌گافی اختراع گردید و در ۸ ژوئن ۱۸۶۹ این اختراع ،در آمریکا به ثبت رسید. باوجوداین، برخی بر این باورند که سازندهٔ این دستگاه فردی آمریکایی به‌نام دنیل هس می‌باشد. از سال ۲۰۱۴ میلادی و طبق قوانین اتحادیه اروپا تولید جاروبرقی با مصرف برق بیش از ۱۶۰۰ وات ممنوع و از سال ۲۰۱۷ نیز این میزان به ۹۰۰ وات تقلیل یافت.

دو نوع جاروبرقی وجود دارد: قایم و کانیستر(قوطی). در جارو برقی قائم موتور و اهرم ضربه زننده در یک واحد قرار دارند. جاروبرقی کانیستر دارای موتور و کیسه در یک قوطی می باشد. و اهرم ضربه زننده در یک منبع تغذیه جداگانه است . این دو واحد آن توسط یک شلنگ متصل شده اند.

مدل قائم چگونه کار می کند؟

 

تعمیر جاروبرقی قائم

تعمیر جاروبرقی قائم

جاروبرقی قائم از موتور و فن استفاده می کند، تا خاک را از یک سطح بیرون بکشد. و سپس آن را درون یک کیسه رسوب می دهد. خاک را با برس چرخشی بنام اهرم ضربه زننده شل کرده و به درون کیسه منتقل می کند. جاروبرقی قائم توسط اپراتور با استفاده از دسته ای که کنترل ها در آن نصب شده هدایت می شود. کار با آن ساده است.  نگهداری و تعمیر جاروبرقی قائم نیز آسان است.

مدل کانیستر چگونه کار می کند؟

جاروبرقی کانیستر قسمت اعظم وزن خود (موتور جاروبرقی ، فیلترها ، کیسه و cord winder) را در یک واحد جداگانه قرار می دهد تا هد قدرت سبک تر شود.

جاروبرقی قوطی با داشتن شلنگ بلند ، می تواند در وسط اتاق قرار گیرد و هد قدرت راحت تر حرکت کند. این طراحی امکان استفاده از موتورهای بزرگتر و قدرتمندتر را فراهم می آورد.

جاروبرقی کانیستر مانند قائم ، خاک را با نوار ضرب و شتم که در قسمت هد قدرت قرار دارد و توسط موتور کوچکتر رانده می شود ، شل می کند. خاک توسط موتور اصلی از طریق شلنگ به داخل کشیده می شود. چرخ های موجود در قوطی ، آن را به راحتی قابل حمل می کند. از آنجا که فن در جاروبرقی قوطی بیشتر از فن موجود در جاروبرقی قائم محافظت شده است. پس به طور کلی کمتر مستعد آسیب است.

 

تعمیر جاروبرقی کانیستر

نوع قائم

نکات زیر دستورالعمل های ساده ای را برای سرویس کردن به سوئیچ off / on جارو برقی قائم ، نوار ضرب و شتم ، کمربند درایو ، فن و موتور ارائه می دهد. همچنین می توانید نحوه تعمیر سوئیچ روشن / خاموش ، اتصال سیم به سر ، نوار ضرب و شتم ، موتور و حلقه سیم را برای جاروبرقی قائم یاد بگیرید.

سرویس کردن سوئیچ off / on:

به دلیل استفاده مکرر آن ، سوئیچ روشن / خاموش جاروبرقی می تواند نقص پیدا کند. خوشبختانه ، در اکثر مدل ها دسترسی و تست آسان است. بعضی از آنها با میخ پرچ در محل چسبانده می شوند. اما در بیشتر آنها از پیچ استفاده می کنند.

برای آزمایش و تعویض سوئیچ:

مرحله 1 اطمینان حاصل کنید که جاروبرقی از آن جدا نشده است. سپس کاور آن را جدا کنید. تا قسمت پشت سوئیچ در معرض دید شما قرار بگیرد. سوئیچ ممکن است روی دسته یا محفظه باشد.

مرحله 2 سیم ها را بررسی کنید. تا مطمئن شوید که به طور کامل به سوئیچ وصل شده اند.

مرحله 3: از یک تستر استفاده کنید. تا مطمئن شوید که در هنگام خاموش بودن سوئیچ مدار باز وجود دارد. و هنگام روشن شدن آن مدار بسته است.

مرحله 4 اگر مشکلی در مدار وجود دارد ، یا اگر سوئیچ به درستی تست نشده است ، سوئیچ را برداشته و با یکی جایگزین کنید.

اهرم ضربه زننده:

در تعمیر جاروبرقی قائم ،اهرم ضربه زننده در جارو برقی قائم اولین محل تماس با گرد و غبار است. همچنین این یکی از اولین مؤلفه هایی است که به سرویس کردن نیاز دارد.

اهرم ضربه زننده یک غلتک گرد با یک ردیف الیاف برس است. برس ها احتمال آسیب دارند. غلتک احتمال آسیب دارد ، درپوش انتهایی تخریب شود. یا احتمال دارد کمربند درایو شل شود.

حذف و جایگزینی اهرم ضربه زننده :

مرحله 1:  برای بررسی اهرم ضربه زننده ، جاروبرقی را وارونه کنید. این اهرم در لبه جلویی قرار گرفته است.

مرحله 2:  کلیپ ها را در هر انتها بردارید ، کمربند درایو را برداشته و نوار ضرب و شتم را از روی محفظه بلند کنید.

مرحله 3: برای جداسازی این اهرم، درپوش انتهایی و فلنج را بردارید.  و سپس برس را از روی محفظه بکشید.

مرحله 4: در صورت فرسودگی ، برس را تعویض کنید. در صورت خراب شدن ، درپوش ، فلنج را جایگزین کنید. در صورت لزوم کل اهرم را تعویض کنید.

سرویس کمربند درایو:

کمربند درایو در یک جاروبرقی قائم نیرو را از موتور به اهرم ضربه زننده منتقل می شود.  وضیعت کمربند درایو باید یکبار در ماه بررسی شود. برخی از اهرم های ضربه زننده دارای تنظیماتی هستند که باعث می شود کمربند محرک محکم یا شل شود.

 



:: برچسب‌ها: تعمیرات جاروبرقی در اهواز , تعمیر جاروبرقی , تعمیر , جاروبرقی , تعمیرات تخصصی , سه سوت تعمیر ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mopalmo

الها
نورِ محبت را به جانها بتابان .
صلح را ، شفا را
برکت و رحمتت را
بر زمین و آدمیانش رزق فرما
که تو رزاقی و هدایت از آنِ توست .
الها
ای نورِ بی نیاز و همیشه حاضر
به نورت
دلهای نیازمند
و تن های غایب را ، روشنی بخش
ای رحمن ای رحیم❤️



:: برچسب‌ها: نورِ محبت را به جانها بتابان , ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mopalmo

از لحاظ روانی «بچه» هستید یا «بالغ»؟

اگر سن‌تان از ۲۰ سال گذشته، اما هنوز قدر داشته‌هایتان را نمی‌دانید، مسئولیت رفتارهایتان را نمی‌پذیرید و ... خودتان را بالغ ندانید.
برای این‌که دیگر «بچه» محسوب نشوید یا لقب نابالغ را به شما ندهند، لازم است ویژگی‌ها و رفتار‌های خاصی داشته باشید، مثلا این‌که بتوانید از خوشحالی یک نفر دیگر شاد شوید. در ادامه به ۱۰ ویژگی شخصیتی افرادی اشاره می‌کنیم که از لحاظ روانی می‌توان به آن‌ها لقب بالغ را اعطا کرد.


_متواضع و باحیا هستید
اگر شما انسان بالغی باشید، اجازه نمی‌دهید هیچ موفقیت و مقام و جایگاهی شما را متکبر کند. شما با دیگران منصفانه و محترمانه رفتار می‌کنید و برای‌تان فرقی نمی‌کند که طرف مقابل‌تان چه کسی است و چه منصبی دارد

_از خودتان انعطاف نشان می‌دهید
زندگی همیشه هم طبق آن چه انتظار داریم پیش نمی‌رود و بالغ بودن یعنی این‌که بتوانید خودتان را با شرایط وفق دهید و از پا نیفتید.

_دیگران را زود قضاوت نمی‌کنید
فرد بالغ به جای این‌که به دیگران بابت تفاوت‌هایی که دارند برچسب بزند، می‌تواند پذیرای تفاوت‌ها باشد و میان خود و آن‌هایی که مثل خودش فکر نمی‌کنند به جای این‌که فاصله بیندازد، پُل ارتباطی ایجاد کند.

_هیچ سنی را برای یادگیری دیر نمی‌دانید
انسان بالغ باور دارد که همیشه فرصت و جایی برای بهبود وجود دارد. زندگی پُر از یادگرفتنی‌هاست و شما همیشه می‌توانید انسان بهتری از خودتان بسازید.

_هیجانات و احساسات‌تان را کنترل می‌کنید

یک فرد بالغ به جای این‌که به راحتی از چیزی یا کسی عصبانی شود و پرخاش کند، می‌تواند فورا کنترل احساساتش را در دست بگیرد. بالغ بودن یعنی این‌که شما کمتر تحت تاثیر احساسات خود قرار می‌گیرید، به ندرت آشفته و پریشان می‌شوید و به شیوه‌ای نادرست واکنش نشان نمی‌دهید.

مسئولیت رفتارهای‌تان را می‌پذیرید
ما هر روز انتخاب‌هایی می‌کنیم و این انتخاب‌ها، پیامد‌هایی دارند. کسی که بالغ و عاقل است، مسئولیت رفتار‌ها و انتخاب‌هایش را می‌پذیرد. شما زمانی می‌توانید بگویید به بلوغ رسیده‌اید که از خودتان خوب مراقبت کنید، بدانید مسئول شادی‌تان کسی جز خودتان نیست و هر چیزی که سر راه‌تان قرار می‌گیرد، نتیجه انتخاب‌های خودتان است.

_خودتان را دوست دارید
کسیکه بالغ است، خود واقعی‌اش را می‌پذیرد و اعتماد به نفس دارد. اگر فرد بالغی باشید، برای آن چه هستید احساس رضایت و راحتی دارید و مدام به دنبال تایید گرفتن از دیگران نیستید.

_قدر داشته‌های‌تان را می‌دانید
یکی دیگر از خصوصیات یک فرد بالغ این است که به جای مدام ناله کردن بابت چیز‌هایی که ندارد، قدردان داشته‌هایش است. کسی که به بلوغ واقعی رسیده، صرفا به این دلیل که خود را بدشانس می‌داند، نعمت‌ها را نادیده نمی‌گیرد.

_می‌دانید که چقدر نمی‌دانید
اگر بالغ باشید، می‌توانید غرورتان را کنار بگذارید و چیز‌هایی را که نمی‌دانید یاد بگیرید، حتی از کوچک‌تر از خودتان

_به دیگران محبت می‌کنید
محبت داشتن و همدلی کردن، بخشی از بالغ بودن است.شمایی که بالغ هستید به موفقیت‌های دیگران حسادت نمی‌کنید بلکه از شادی آن‌ها شاد می‌شوید و در غم‌شان هم کنارشان خواهید بود.

مترجم: هدی بانکی



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 31 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mopalmo

اگر میخواهی شادی را بیابی

به آنان که در رنج هستند کمک کن.
محبت کردن حتی کوچک، مثل یک موج
تا ابد در جهان منتشر می شود و راه خود را برای بازگشت به تو پیدا خواهد کرد.

الهی هرچه تو با من گویی من با خلق تو گویم، و هرچه تو با من دهی من خلق تو را دهم.

تذکرة الاولیاء_ذکر شیخ ابوالحسن خرقانی



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 31 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mopalmo
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد